مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 14:212023-01-26سياسي

رسانه ها محور شکوفایی و توسعه کشور قلمداد می شوند


مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی گفت: سر منشأ توسعه در تمامی زمینه ها رسانه و تبلیغات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان ربیعی ظهر پنج شنبه در آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان مرکزی اظهار داشت: امروز در جنگ رسانه ای قرار گرفته ایم که چاشنی آن تبلیغات و رسانه است و صاحبان قدرت در دنیا با تمام ظرفیت امپراتوری رسانه ای و دروغ پراکنی خود را علیه ملت ایران فعال کرده اند.

وی ادامه داد: رسانه باید محور شکوفایی و توسعه کشور قلمداد شود چراکه سر منشأ توسعه در تمامی زمینه ها رسانه و تبلیغات است و باید مرجعیت را به رسانه برگرداند.

ربیعی افزود: سازمان بسیج رسانه باید زمینه را برای رشد جامعه هدف خود فراهم نماید و ظرفیت های مردمی را در حوزه رسانه بسیج کند که در این راستا جشنواره رسانه ای ابوذر در سطوح استانی و کشوری در دستور کار قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی تصریح کرد: دبیرخانه سومین دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر در استان مرکزی از ابتدای سال جاری آغاز به کار کرد و این جشنواره در 11 قالب و محور اساسی برنامه ریزی و اجرا گردید.

وی اذعان داشت: این جشنواره در قالب های گزارش خبری، مصاحبه، گزارش تحقیقی و تحلیلی، عکس، یادداشت و سرمقاله، گزارش ویدئویی، تیتر، مستند، موشن گرافی، پادکست و اینفوگرافی و در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها محور شکوفایی و توسعه کشور قلمداد می شوند

رسانه ها محور شکوفایی و توسعه کشور قلمداد می شوند