مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-26بين الملل

حماس: رژیم اشغالگر تاوان جنایت امروز در جنین را خواهد داد


دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین اعلام کرد که رژیم اشغالگر، تاوان جنایت امروز خود در اردوگاه جنین را خواهد داد و پاسخ مقاومت به تاخیر نخواهد افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صالح العاروری نائب رییس دفتر سیاسی جنبش حماس به جنایت امروز رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین و شهادت دست کم 9 فلسطینی و مجروحیت 20 نفر دیگر واکنش نشان داد.

به نوشته وبگاه شهاب ، وی گفت: رژیم اشغالگر، بهای جنایت صبح امروز در جنین و اردوگاه آن را پرداخت خواهد کرد و پاسخ مقاومت به تاخیر نخواهد افتاد.

اراده ملت ما قدرتمندتر از جنایت رژیم اشغالگر است و جنین و کرانه باختری و ساکنان آن شکست ناپذیر باقی خواهند ماند و این هدف قرار دادنها تنها بر قدرت و عزم آن برای مقابله خواهد افزود.

از صبح امروز، نظامیان تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین یورش بردند که با مقاومت رزمندگان فلسطینی مواجه شدند.

خبرنگار نظامی شبکه صهیونیستی کان اعلام کرد که عملیاتی غیرعادی در جنین در جریان است و نیروهای شاباک مستقیما آن را هدایت می کنند.

برخی منابع صهیونیستی نیز ادعا کردند که هدف از عملیات گسترده امروز در جنین، دستگیری یکی از اعضای برجسته جنبش جهاد اسلامی است و  این عملیات پس از آن صورت گرفت که اطلاعات دقیقی در خصوص قصد مقاومت فلسطین برای انجام یک عملیات بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: رژیم اشغالگر تاوان جنایت امروز در جنین را خواهد داد

حماس: رژیم اشغالگر تاوان جنایت امروز در جنین را خواهد داد