مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-26سياسي

رتبه اول اردبیل در کاهش جمعیت کیفری زندان ها


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: 14 ماه است که پشت سر هم استان اردبیل رتبه اول کشور را در کاهش جمعیت کیفری زندان ها به دست می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حال اجرا است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل به ابعاد مختلف این سند اشاره کرد و گفت: سند تحول و تعالی محور حرکت دستگاه قضا است و ما بر مدار این سعی می کنیم تا در ابعاد مختلف به ویژه حوزه پیشگیری موفق عمل کنیم.

حجت الاسلام کثیرلو افزود: پیشگیری نه تنها در حوزه قضایی و کیفری بلکه در ابعاد مختلف زمینه کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری را مهیا می کند و تلاشمان بر این است تا در این حوزه اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با محوریت اقدامات پیشگیرانه در شورای حل اختلاف و دستگاه قضا اقدامات و برنامه ریزی های مؤثری را شاهد هستیم و بیش از 14 ماه است که استان اردبیل در کاهش جمعیت کیفری زندان ها رتبه اول را به دست آورده است.

حجت الاسلام کثیرلو اضافه کرد: در کنار کاهش جمعیت کیفری زندان ها، اقدام مناسبی را در استان به همت ثبت اسناد شاهد هستیم که صدور سند تک برگی برای املاک دولتی و اراضی کشاورزی از این اقدامات مهم و اساسی است.

وی بیان کرد: 90 درصد املاک دولتی در استان اردبیل سند تک برگی دریافت کردند و صدور سند تک برگی برای اراضی کشاورزی به رغم گستردگی این اراضی مورد پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول اردبیل در کاهش جمعیت کیفری زندان ها

رتبه اول اردبیل در کاهش جمعیت کیفری زندان ها