مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-26حوادث

آتش سوزی مغازه های قوچان مهار شد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قوچان گفت: پس از 5 ساعت تلاش مداوم نیروهای عملیاتی این سازمان آتش سوزی مغازه های ابتدای خیابان شهید بهشتی این شهر به طور کامل مهار شد و علت حادثه نیز در حال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، آتشپاد دوم حسنعلی ولی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشریح حادثه آتش سوزی شب گذشته این شهرستان در یکی از خیابان های اصلی شهر که چندین مغازه را طعمه حریق کرده بود، اظهار کرد: ساعت 21:21 شب گذشته یکی از شهروندان طی تماس تلفنی با سامانه 125 اعلام می کند که از یک واحد صنفی دود ناشی از سوختن در حال مشاهده است.

وی با بیان اینکه نیروهای عملیاتی این سازمان بلافاصله با رعایت زمان طلایی و علیرغم قرار داشتن این مغازه در حاشیه خیابان اصلی و  شلوغی معابر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: ساعت 21:25 اکیپ اول به محل رسید که در بررسی های اولیه مشخص شد نیاز به حضور نیروهای کمکی است بنابراین نیروهای کمکی و فوری از ایستگاه های دیگر به محل فراخوانده شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قوچان یادآور شد: 4 اکیپ 8 نفره به استعداد 32 نفر از نیروهای سازمان آتش نشانی با 8 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک و لودر شهرداری به منظور اطفای کامل حریق در محل حاضر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی مغازه های قوچان مهار شد

آتش سوزی مغازه های قوچان مهار شد