مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-26سياسي

دستگاه های دولتی اجازه حمایت از نامزدهای انتخاباتی ندارند


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: دستگاه های اجرایی دولتی به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدهای انتخاباتی را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد قناعتی در سفر به لارستان و در نشست با فرماندار ویژه لارستان، فرماندار جویم، بخشداران تابعه و اعضا ستاد انتخابات شهرستان های لارستان و جویم، فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری انتخابات و تأمین امنیت آن را مهم ترین وظیفه مجریان انتخابات دانست و گفت: بی شک برگزاری انتخابات، باید در فضایی امن و توأم با آرامش برگزار شود و در این میان عوامل اجرایی نقش مهمی برعهده دارند.

وی ایجاد شور و نشاط سیاسی در جهت تحقق مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را از دیگر اهداف مجریان برگزاری انتخابات برشمرد و افزود: ایجاد فضای رقابتی، رعایت اصل اعتماد و رضایت با پایبندی به قانون و رعایت اصل بی طرفی از دیگر اهداف فرمانداری ها و بخشداری ها به شمار می رود.

قناعتی تصریح کرد: انتخابات مؤلفه های مهمی همچون امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت دارد و در این راستا وظیفه اصلی استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها به عنوان مجری انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم و امن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی اجازه حمایت از نامزدهای انتخاباتی ندارند

دستگاه های دولتی اجازه حمایت از نامزدهای انتخاباتی ندارند