مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 08:152023-01-26سياسي

مبنای تغییرات مدیریتی در کرمانشاه؛ خدمت به مردم و سربازی برای انقلاب


استاندار کرمانشاه تغییرات مدیریتی در استان را با 2 ویژگی، خدمت بیشتر به مردم و سربازی بیشتر برای انقلاب عنوان کرد و گفت: یادگاران دفاع مقدس سرمایه بی بدیل نظام برای پیشرفت و عظمت ایران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه محمدطیب صحرایی استانداری کرمانشاه در نشست هم اندیشی و همفکری با جمعی از پیشکسوتان، یادگاران و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس، اظهار کرد: باعث توفیق است که در جمع شما عزیزان که در فضا و عرصه جهاد و شهادت دفاع مقدس نقش ارزنده ای داشتید، حضور داشته باشم.

وی از یادگاران دفاع مقدس به عنوان سرمایه های ارزشمند و بی بدیل نظام برای کمک به پیشرفت و عظمت ایران اسلامی در عرصه های مختلف یاد کرد و افزود: هدف از برگزاری این جلسه بهره مندی از تجارب و نظرات گرانسگ پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است.

استاندار کرمانشاه با طرح این سوال که چه مشکلاتی در گذشته استان وجود داشته که منجر به پیشرفت کمتر آن نسبت به دیگر استان ها شده است؟، ادامه داد: بدون شک یکی از علل این موضوع به عدم همکاری و بکارگیری توانمندی ها و استعدادهای پیشکسوتان جهاد در عرصه های مختلف بر می گردد اما ما قصد داریم که این خلاء را از بین ببریم و مسیر حرکت استان به سمت پیشرفت و توسعه را با همراهی و همکاری شما عزیزان تسریع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای تغییرات مدیریتی در کرمانشاه؛ خدمت به مردم و سربازی برای انقلاب

مبنای تغییرات مدیریتی در کرمانشاه؛ خدمت به مردم و سربازی برای انقلاب