مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 23:502023-01-25اقتصادي

معاون وزیر صمت: قیمت بلیت هواپیما را به حالت قبل، بازگرداندیم


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اخیراً قیمت بلیت های هواپیمایی افزایش یافته بود که پس از استنکاف صورت گرفته موفق به برگشت قیمت ها به حالت قبل شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسین فرهیدزاده اظهار کرد: یک شرکت خودروسازی بدون آنکه زیرساخت لازم را فراهم کند ثبت نام برای عرضه خودرو را آغاز کرده بود که به آن شرکت تذکرات لازم را دادیم.

وی یادآور شد:اخیراً قیمت بلیت های هواپیمایی نیز افزایش یافته بود که پس از استنکاف صورت گرفته موفق به برگشت قیمت ها به حالت قبل شدیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: دایره شمول مصرف کننده بسیار گسترده است و خراسان رضوی نیز در زمره استان های برتر در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده و برگزاری همایش برای تجلیل از آن ها است.

وی بابیان اینکه حمایت از مصرف کننده فرآیند درستی داشته و هدف درستی را دنبال می کند، گفت: طی برنامه تدوین شده از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تلاش کرده ایم واحدهای برتر صنعتی، معدنی و صنفی در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده با یک مدل علمی انتخاب شوند و نشست هایی مانند مراسم امروز علمی تر برگزار شود.

فرهیدزاده ادامه داد: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان حرکتش در جهت ایجاد تعادل بین مصرف کننده و تولیدکننده است، ضمن اینکه رییس جمهور در چند ماه گذشته ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت: قیمت بلیت هواپیما را به حالت قبل، بازگرداندیم

معاون وزیر صمت: قیمت بلیت هواپیما را به حالت قبل، بازگرداندیم