مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 21:552023-01-25اقتصادي

شهرستان زنجان یکی از مهم ترین قطب های گردشگری استان است


مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: شهرستان زنجان یکی ازمهم ترین قطب های گردشگری استان است که می تواند در بخش های گردشگری و صنایع دستی درسطح استان زنجان مطرح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید سعید صفوی روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات و موانع حوزه های سه گانه با اشاره به روند رو به رشد حوزه گردشگری و صنایع دستی گفت: شهرستان زنجان یکی از مهم ترین قطب های گردشگری استان است که می تواند در بخش های گردشگری و صنایع دستی نیز در سطح استان مطرح شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: بناها محوطه ها و تپه های تاریخی از زیرساخت های گردشگری هستند می توانند در جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری موثر باشند و منجر به تقویت این صنعت و افزایش میزان ماندگاری مسافران می شود و معتقدیم گردشگری متعلق به مردم است و با این رویکرد، به دنبال توسعه صنعت گردشگری در استان هستیم.

صفوی همچنین به برگزاری جلسات رفع موانع تولید در شهرستان اشاره کرد و گفت: خروجی این جلسات باید رفع موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی باشد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زنجان با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای شهرستان در حوزه های سه گانه عنوان کرد: با توسعه، رونق و رشد گردشگری و صنایع دستی، مناف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان زنجان یکی از مهم ترین قطب های گردشگری استان است

شهرستان زنجان یکی از مهم ترین قطب های گردشگری استان است