مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 19:152023-01-25سياسي

سعید جلیلی: دشمن دیگر گزینه قابلی روی میز ندارد


نقاط ضعفی که در کشور موجود است با الهام از نقاط قوت برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سعید جلیلی در نخستین دوره ملی روایت پیشرفت و امیدآفرینی که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: امروز اگر در کشور می خواهیم روایتی داشته باشیم، بعنوان مثال برای حوادث اخیر می توانیم عوامل مختلف و تاثیرگذار آن را اعم از بازیگران داخلی و خارجی را بررسی کنیم و یا این که می توانیم این حوادث را فراتر از این 2-3 ماه تحلیل می کنیم و در روند چهل و چند سال پس از انقلاب بررسی می کنیم و هم اینکه می توانیم آن را در روند 200 سال اخیر کشور تحلیل می کنیم.

وی افزود: سطح تحلیل شما بعنوان کسانی که برای روایت در این عرصه حضور پیدا می کنید، بسیار مهم است.

چرا؟ چون روایتی که طرف مقابل امروز دارد انجام می دهد، متمرکز بر این است که آنچه امروز جاری و ساری است جدای از آنچه که وجود داشته روایت بشود.

اگر موضوعی را می خواهید به تحلیل و یا حتی توصیف بنشینید جدای از سیر زمانی باید به آن توجه کرد؛ نکته دیگر این است که هیچ پدیده اجتماعی-سیاسی اینگونه نیست که فارغ از تحولات محیطی باشد.

وی با بیان این که در بررسی مسائل 2-3 ماه اخیر کشور بسیار مهم است که تحولات محیطی را هم در نظر داشت ، عنوان کرد: یعنی تحولات داخلی، منطقه ای و جهانی بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید جلیلی: دشمن دیگر گزینه قابلی روی میز ندارد

سعید جلیلی: دشمن دیگر گزینه قابلی روی میز ندارد