مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:302023-01-25سياسي

پیشگیری از آسیب های اجتماعی به نهاد تنظیم گر نیاز دارد


مدیرکل پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی کشور گفت: دستگاه های زیادی در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت دارند، اما در این حوزه به یک نهاد تنظیم گر نیاز است تا پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی محقق شود.

- آرزو زکایی فر، امروز چهارشنبه 5 بهمن در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های متعدد از جمله بهزیستی، شهرداری، قوه قضاییه، ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی در این حوزه فعالیت دارند که یک آسیب محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در سال های گذشته با تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به پیشگیری از آسیب های اجتماعی مصوب شد سازمان امور اجتماعی در این زمینه شکل بگیرد تا تقسیم ملی را در حوزه آسیب های اجتماعی داشته باشیم، تصریح کرد: این سازمان از جایی در توزیع اعتبارات و بودجه و نیز اقدام و عمل به انحراف رفت در صورتی که دستگاه ها وظایف اصلی خود را مطرح می کنند و بودجه می گیرند.

مدیرکل پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی کشور گفت: در این راستا منابع محدود به صورت هدفمند در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی هزینه می شود لذا به یک نهاد تنظیم گر در حوزه آسیب های اجتماعی نیاز داریم که وظایف را به همه دستگاه های ذیربط د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی به نهاد تنظیم گر نیاز دارد

پیشگیری از آسیب های اجتماعی به نهاد تنظیم گر نیاز دارد