مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-25اقتصادي

استقبال بوشهری ها از آموزش های مهارتی کم است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: استقبال مردم استان بوشهر از آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی پایین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفع مشکل بیکاری در استان بوشهر یکی از مهمترین راهکارها مهارت افزایی نیروهای متقاضی کار و همچنین شاغلین است.

وی با اشاره به ارائه آموزش ها متناسب با نیازهای صنایع استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای اولین بار سند توسعه مهارت آموزی استان بوشهر متناسب با وضعیت استان بوشهر تصویب شد تا شاهد تخصصی کردن شهرستان ها برای آموزش های مهارتی باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با اشاره به ارائه مهارت های متناسب با نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان اضافه کرد: اولین مرکز آموزش صنایع دریایی و شیلاتی در شهرستان دیر ایجاد شده که به زودی افتتاح خواهد شد.

ایجاد مرکز تخصصی کشاورزی وی مرکز آموزشی شیلاتی و دریایی در شهرستان دیر در زمینی به مساحت یک هکتار با سوله و مرکز اداری هزار و 500 متر مربع با اعتبار اولیه 13 میلیارد تومان در حال تجهیز است که در سفر رییس جمهور به استان افتتاح می شود.

دراهکی تاکید کرد: اولین مرکز تخصصی حوزه کشاورزی به ویژه در زمینه نخیلات در شهرستان دشتستان ایجاد شده که آموزش کارگران حوزه کشاورزی را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بوشهری ها از آموزش های مهارتی کم است

استقبال بوشهری ها از آموزش های مهارتی کم است