مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-25سياسي

فلاحی: حساب فراهم کنندگان شرایط فرار نخبگان از تروریست های ضداتقلاب جدا نیست


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که در این سرزمین شرایط فرار نخبگان ما را فراهم می کنند حسابشان از ضدانقلابی که در قلب وطن، - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که در این سرزمین شرایط فرار نخبگان ما را فراهم می کنند حسابشان از ضدانقلابی که در قلب وطن، فرزندان سرزمین را ترور می کنند جدا نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سارا فلاحی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: آمریکا و غرب بدانند که پرچم افتخار این سرزمین در اوج طوفان های مختلف در اهتزاز است، چون علمداران این سرزمین بیدار هستند.

سه شعار عدالت، معنویت و عقلانیت سه شعار اساسی انقلاب بود که مع الاسف امروز ساختار اداری و استخدامی و دیوان سالاری ما که همزمان با انقلاب اسلامی در آن انقلابی صورت نگرفته و همچنان بر مدار گذشته است، حامل این شعار نیست به همین دلیل است که طرحی های بدون سهمیه ایام کرونا را به خانه های فراموشی و ناسپاسی فرستادند.

وی در ادامه اظهار کرد:مجلس و دولت بدانید آنانی که در این سرزمین شرایط فرار نخبگان ما را فراهم می کند حسابشان از ضدانقلابی که در قلب وطن، فرزندان سرزمین را ترور می کنند جدا نیست بنابراین باید مواظبت کنیم که مغز این سرزمین بیش از این فلج نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: حساب فراهم کنندگان شرایط فرار نخبگان از تروریست های ضداتقلاب جدا نیست

فلاحی: حساب فراهم کنندگان شرایط فرار نخبگان از تروریست های ضداتقلاب جدا نیست