مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-25سياسي

مدیریت گودچاله ها در تهران به حال خود رها شده است


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: هر نوع اقدام توسعه ای در شهر تهران باید منطبق با طرح جامع کلانشهر تهران صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمیه رفیعی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت استفاده از ظرفیت تخصص بانوان در رایزنی های فرهنگی تشکر می کنم، در تذکری شفاهی اظهار کرد: در خصوص عدم پیگیری مطالبات جامعه ایثارگر ماماهای کشور به وزیر بهداشت و درمان تذکر می دهم، متاسفانه مدتی است این جامعه ایثارگر مطالباتشان محقق نشده و توجهی از طرف وزارتخانه به این قشر صورت نگرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: بهتر است وزیر بهداشت جلسه ای با جامعه نمایندگان ماماهای کشور داشته باشد و هر چه سریعتر بابت پیگیری تحقق مطالبات آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

به استاندار تهران تذکر می دهم با جدیت پیگیر تصویب طرح جامع کلانشهر تهران در جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی باشد و هر چه سریعتر این جلسه برگزار شود.

هر نوع اقدام توسعه ای در شهر تهران باید منطبق با این طرح باشد، حواسمان باشد در نظام توسعه ای شهر تهران نظام ارتفاعی شهر و استان و نظام چرخش هوا و وزش باد مشخص باشد، چیزی که ما سال هاست از آن محروم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت گودچاله ها در تهران به حال خود رها شده است

مدیریت گودچاله ها در تهران به حال خود رها شده است