مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-25سياسي

دستگیری بیش از 12 تیم تروریستی متصل به اسراییل


وزیر اطلاعات با بیان اینکه بیش از دوازده تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده است، گفت: ریشه این تیم ها که قصد خراب کاری در داخل کشور را داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل اطلاعات استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب شامگاه روز گذشته (4 بهمن ماه) در جلسه شورای تامین استان زنجان به فتنه های اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: وجود علما و مردم انقلابی و حسینی در استان زنجان موجب شده است تا این استان همواره در عبور از فتنه ها، همدلی را به رخ بکشد.

وی با بیان اینکه عبور از فتنه ها با رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و اتحاد مردمی صورت گرفته است، گفت: همدلی و اقتدار نتیجه این امنیت است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود: دشمن از دشمنی خود دست نخواهد کشید و همواره به فکر توطئه های جدید است.

حجت الاسلام خطیب با بیان اینکه ایران قوی با مردم قوی شکل گرفته و حضور مردم در صحنه های مختلف موجب تقویت ارزش های انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه ها شده است، تصریح کرد: اگر می خواهیم جامعه پویا و بانشاط داشته باشیم باید همه مسئولان یک صدا و متحد باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری بیش از 12 تیم تروریستی متصل به اسراییل

دستگیری بیش از 12 تیم تروریستی متصل به اسراییل