مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-25بين الملل

اقدامات تازه اردوغان پیش از انتخابات؛ بخشش بدهی های شهروندان


رییس جمهور ترکیه اعلام کرد، حزب حاکم عدالت و توسعه طرحی را برای بخشش بدهی میلیون ها تن از شهروندان ترک پیشنهاد خواهد داد؛ اقدامی که با هدف تقویت پایگاه رای دهندگانش در آستانه انتخابات امسال صورت می گیرد.

- اقدامات تازه اردوغان پیش از انتخابات؛ بخشش بدهی های شهروندان رییس جمهور ترکیه اعلام کرد، حزب حاکم عدالت و توسعه طرحی را برای بخشش بدهی میلیون ها تن از شهروندان ترک پیشنهاد خواهد داد؛ اقدامی که با هدف تقویت پایگاه رای دهندگانش در آستانه انتخابات امسال صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بلومبرگ، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه پس از نشست کابینه در سخنرانی در تلویزیون گفت: ما بدهی های مالیاتی کمتر از 2000 لیر (106 دلار) تا پیش از 31 دسامبر سال 2022 میلادی را می بخشیم.

وی همچنین افزود، این طرح به برخی از جریمه های رانندگی و جریمه های بدهکار به موسسات دولتی نیز تعمیم داده می شود.

این پیشنهاد بخشش بدهی می تواند پرهزینه ترین هدیه رییس جمهور پیش از انتخابات باشد چرا که وی می خواهد مطمئن شود که حمایت دولت از ترک ها تا زمان انتخابات که برای ماه مه برنامه ریزی شده، ادامه خواهد داشت.

ترکیه در حال مبارزه با یکی از بزرگ ترین بحران های تورم جهان بوده است به طوری که قیمت ها پیش از آنکه در پایان سال گذشته به یک افزایش 64 درصدی برسد، 85 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات تازه اردوغان پیش از انتخابات؛ بخشش بدهی های شهروندان

اقدامات تازه اردوغان پیش از انتخابات؛ بخشش بدهی های شهروندان