مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-25سياسي

تلاش دشمنان خللی در عزم سپاه ایجاد نمی کند


فرماندار قزوین با بیان اینکه در سخت ترین شرایط سپاه ثابت کرده است که در وسط میدان و مدافع حقوق مردم است، گفت: دشمنی ها خللی در عزم سپاه ایجاد نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس کاظمی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان ضمن تقدیر از اقدامات سپاه پاسداران در سال 1401 به خصوص در حوزه های محرومیت زدایی، تصریح کرد: علت دشمنی جبهه استکبار با سپاه برای ملت ایران و همه ی ملت های آزاده روشن و معلوم است، آنچه سپاه را از جهات مختلف متفاوت کرده الگو و سبک مدیریتی در طول سال های متمادی است که باعث شده همیشه اثرگذار باشد و دشمنان را وادار به عقب نشینی کند.

وی افزود: سبک مدیریتی سپاه در دوران دفاع مقدس خودش را در قالب دفاع مقدس متکی به بسیج نشان داد، امروز نیز در اوج شرارت دشمنان، به همراه بسیج توانست این کشور را از سخت ترین گردنه ها عبور دهد و در ادامه نیز در مأموریت های مختلف ایفای نقش کرد، اخیراً حضور سپاه در زلزله خوی آن هم در این سرمای استخوان سوز را همه مشاهده کردند و دیدند که سپاه در سخت ترین شرایط در وسط میدان و مدافع حقوق مردم است.

فرماندار قزوین خاطرنشان کرد: علت دشمنی با سپاه نیز همین مسائل است، دشمن از سر استیصال سپاه را تروریست اعلام کرده است، قطعاً سپاه از این موضوع نه تنها آسیب نمی بیند بلکه قبل از اینکه دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمنان خللی در عزم سپاه ایجاد نمی کند

تلاش دشمنان خللی در عزم سپاه ایجاد نمی کند