مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-25بين الملل

مدودف: روسیه به اندازه کافی تسلیحات دارد


رییس جمهور پیشین روسیه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای غرب مبنی بر اینکه ذخایر موشکی و توپخانه روسیه رو به کاهش است ، گفت که مسکو به اندازه کافی ذخایر تسلیحاتی دارد تا در اوکراین بجنگد.

- رییس جمهور پیشین روسیه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای غرب مبنی بر اینکه "ذخایر موشکی و توپخانه روسیه رو به کاهش است"، گفت که مسکو به اندازه "کافی" ذخایر تسلیحاتی دارد تا در اوکراین بجنگد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه و رییس جمهور پیشین این کشور طی بازدید از کارخانه کلاشنیکف در شهر ایژوسک واقع در 1000 کیلومتری شرق مسکو اظهار کرد: رقبای ما در حال تماشای ما هستند و گاهی اوقات هم بیانیه هایی نظیر اینکه ما چه چیزهایی داریم یا نداریم، صادر می کنند اما اکنون می خواهم آن ها را ناامید کنم.

ما به اندازه کافی همه چیز داریم.

ویدئویی که مدودف در تلگرامش منتشر کرد، نشان می دهد که این مقام روسی در حال بازرسی گلوله های توپخانه، موشک ها و پهادهایی است.

مقامات غربی و اوکراینی پیشتر مدعی شده بودند که روسیه ظرف 11 ماه اخیر به دلیل حمله به اوکراین با کمبود تسلیحات مواجه شده است اما دیمیتری مدودف با انتشار این ویدئو در حین بازدید اشاره ای به پهپادها کرد و گفت این ها همان تسلیحاتی هستند که مسکو برای عملیات ویژه نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف: روسیه به اندازه کافی تسلیحات دارد

مدودف: روسیه به اندازه کافی تسلیحات دارد