مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-25اقتصادي

ضربه های مهلک خبرهای ناگهانی بر بورس


اگر بازار اندک زمانی از شر تصمیمات و خبرهای ناگهانی به دور باشد به خوبی می تواند پول مورد نیاز خود را جذب نماید و بیشتر سرمایه گذاران در پله اول نیازمند یک شرایط با ثبات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی فراقی، کارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با خبرنگار مهر در توضیح معاملات دیروز بازار سرمایه گفت: از نحوه معاملات بازار در اکثر نمادها مشخص بود نمادها در وضعیت تعادلی به سر بردند که البته این را می توان به عدم وجود و پیش آمدن خبر خاصی همانند دیروز دانست که نتواند تأثیر هیجانی خاصی بر بازار بگذارد.

فراقی افزود: مورد منفی که می توان در پله اول از لحاظ تکنیکالی وارد دانست افت قابل توجه اندازه کندل های شاخص های بازار است که به خوبی رفته عدم شادابی را منعکس می کند و نشان می دهد که بازار از کمبود پول قابل توجهی نسبت به هفته های گذشته رنج می برد که اگر ما نگاهی به نمودارهای ورود پول به بازار، میزان ارزش معاملات و حجم معاملات بازار داشته باشیم به خوبی این نظر را تأیید می کنند.

در قسمت دیگر هرچند به میزان قابل توجهی مقدار ورود پول به صندوق های درآمد ثابت را شاهد نیستیم ولی با توجه به ورود کم رمق پول به بازار بالاخره تأثیر خود را بر بازار خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه های مهلک خبرهای ناگهانی بر بورس

ضربه های مهلک خبرهای ناگهانی بر بورس