مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 22:402023-01-24بين الملل

پنتاگون ارسال تانک های آبرامز به اوکراین را رد نکرد


پنت رایدر سخنگوی پنتاگون در نشست خبری خود تحویل تانک های آمریکایی آبرامز به اوکراین را رد نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، اعلام کرد از گزارش رسانه ها درباره تهیه تانک های آمریکایی آبرامز برای اوکراین آگاه است، اما در این زمان چیزی برای گفتن ندارد.

پنت رایدر، سخنگوی پنتاگون در نشست خبری این وزارتخانه بدون آنکه تصمیم آمریکا برای تحویل تانک به اوکراین را رد کند، گفت: من از گزارش مطبوعاتی آگاه هستم که گفته شده ایالات متحده در نظر دارد تانک های آبرامز را به اوکراین ارائه دهد، اما من در این ارتباط هیچ توضیحی ندارم.

پیشتر برخی منابع مطلع از تعلل آمریکا در ارسال تانک های جنگی به اوکراین خبر داده بودند و یک مقام ارشد دولت آمریکا در اظهاراتی عنوان کرده بود که مقامات ارشد ایالات متحده به اوکراین توصیه کرده اند تا رسیدن تسلیحات نظامی جدید از آمریکا، در فکر شروع یک حمله بزرگ علیه نیروهای روسیه نباشند و این کار را تا استقرار تجهیزات نظامی جدید و اتمام آموزش آنها متوقف کنند.

در شرایطی که اوکراین چشم انتظار تانک های نظامی از غرب است، این مقام دولتی آمریکا، که نخواست نامش فاش شود، در صحبت های خود گفت که ایالات متحده در میانه اختلافات با آلمان بر سر ارسال تانک به اوکراین، به تصمیم خود مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون ارسال تانک های آبرامز به اوکراین را رد نکرد

پنتاگون ارسال تانک های آبرامز به اوکراین را رد نکرد