مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:202023-01-24سياسي

قالیباف: تصمیماتی برای تسریع در اجرای توافقات ایران و روسیه اتخاذ شده است


هیأت های ایرانی و روسی پیشنهادات اجرایی و عملیاتی خود را برای افزایش همکاری های فیمابین مطرح کردند و تصمیماتی برای تسریع در اجرای توافقات دو طرف اتخاذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، درباره سفر اخیر رییس دومای روسیه به تهران در حساب کاربری خود در فضای مجازی، نوشت:  روز گذشته مجلس شورای اسلامی با هدف برگزاری سومین نشست کمیسیون عالی مشترک پارلمانی، میزبان آقای ویاچسلاو والودین رییس دومای روسیه و هیأت همراه بود.

پارلمان های دو کشور در تلاشند با برگزاری نشست های عملیاتی مستمر و با تسهیل گری از بُعد تدوین قوانین و نظارت برای حرکت بهتر دولت ها و برای کمک به بهبود کیفیت زندگی مردم اقدام کنند.

در مذاکرات دوجانبه روز گذشته، با تمرکز بر مسائل اصلی توسعه همکاری های دو کشور، هیأت های ایرانی و روسی پیشنهادات اجرایی و عملیاتی خود را برای افزایش همکاری های فیمابین مطرح کردند و تصمیماتی برای تسریع در اجرای توافقات دو طرف اتخاذ شد.

از اولویت های مهم مورد بحث در نشست کمیسیون عالی مشترک پارلمانی ایران و روسیه در حوزه نفت و گاز، مذاکره پیرامون سرمایه گذاری ها برای عملیات مبادله ای با رویکرد قطب گازی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: تصمیماتی برای تسریع در اجرای توافقات ایران و روسیه اتخاذ شده است

قالیباف: تصمیماتی برای تسریع در اجرای توافقات ایران و روسیه اتخاذ شده است