مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-24بين الملل

ادامه انتقادها به اظهارات رییس جمهور کره درباره ایران


در ادامه انتقادها از اظهارات اخیر رییس جمهور کره جنوبی درباره ایران سخنگوی اپوزیسیون کره گفت که تهدید امنیتی علیه سئول کسی نیست جز رییس جمهور کره.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، اوه یئونگ هوآن سخنگوی حزب دموکراتیک کره جنوبی که اپوزیسیون اصلی این کشور محسوب می شود امروز (سه شنبه) به انتقاد از اظهارات اخیر یون سوک یئول، رییس جمهور کره درباره ایران پرداخت که در جریان سفر هفته گذشته خود به امارات متحده عربی ایران را به دشمنی با امارات متهم کرده بود.

سخنگوی حزب دموکراتیک کره با انتشار بیانیه ای گفت: بزرگ ترین تهدید علیه امنیت و دیپلماسی کره جنوبی کسی نیست جز رییس جمهور یون.

وی در ادامه بیانیه خود خاطر نشان کرد: اصول دیپلماسی کاهش دشمنان و افزایش دوستان است اما رییس جمهور یون درگیر یک دیپلماسی است که دشمنان را افزایش می دهد.

رییس حزب اپوزیسیون کره جنوبی نیز هفته گذشته از اظهارات رییس جمهور کشورش درباره ایران به شدت انتقاد کرد و گفت که او حتی نمی تواند یک ارزیابی اولیه انجام دهد.

وی همچنین تاکید کرد: این مثل یک فاجعه دیپلماتیک است.

شما نمی توانید از طریق یک دیپلماسی مغرضانه، متعصبانه و کوته بینانه مبنی بر اینکه “دشمن دوست من، دشمن من است” به درستی از مردم و منافع ملی محافظت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه انتقادها به اظهارات رییس جمهور کره درباره ایران

ادامه انتقادها به اظهارات رییس جمهور کره درباره ایران