مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-23دانش

اختصاص پست های مدیریتی به زنان در آیین نامه جدید مدیریت دانشگاهها


آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها در حال بازنگری است و در آن به اختصاص پست های مدیریتی به زنان توجه می شود.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها در حال بازنگری است و در آن به اختصاص پست های مدیریتی به زنان توجه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، نشست سراسری مشاوران امور زنان و خانواده روسای دانشگاه های کشور با حضور دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم و دکتر فخرالسادات نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد.

وزیر علوم در این نشست با اشاره به بازنگری آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها گفت: جمع بندی دیدگاه های مشاوران امور زنان و خانواده در این نشست در بازنگری این آیین نامه استفاده خواهد شد.

وی از مشاوران روسای دانشگاه ها در امور زنان و خانواده درخواست کرد: در شناسایی بانوان توانمند در میان اعضای هیات علمی و کارکنان کوشا باشند و افراد واجد شرایط برای مدیریت را به رؤسای دانشگاه ها معرفی کنند.

زلفی گل با اشاره اینکه همه ساله وزارت علوم اعضای هیئت علمی نمونه کشوری را معرفی و تجلیل می کند گفت: برای افزایش سهم زنان در فهرست اعضای هیئت علمی نمونه، حد نصاب امتیازات لازم را برای بانوان به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص پست های مدیریتی به زنان در آیین نامه جدید مدیریت دانشگاهها

اختصاص پست های مدیریتی به زنان در آیین نامه جدید مدیریت دانشگاهها