مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-23سياسي

اجرای پروژه های حوزه سلامت استان بوشهر سرعت می گیرد


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اجرای پروژه های حوزه سلامت استان بوشهر سرعت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر عزیز نژاد صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی در حال ساخت و آماده افتتاح شهرستان های بوشهر، دشتستان، گناوه و دیلم اظهار داشت: پروژه بهداشتی و درمانی در کمترین زمان ممکن اجرایی شود تا با بهره برداری هرچه سریع تر شاهد خدمت رسانی مطلوب به ساکنین این حوزه ها باشیم.

وی ضمن تأکید بر انجام به هنگام پروژه های عمرانی تأکید کرد: در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تمامی پروژه با دقت نظر پیش می روند و انتظار می رود با افتتاح خانه های بهداشت قابل افتتاح تا دهه مبارکه فجر شاهد رشد و توسعه زیرساخت های شبکه های بهداشتی و درمانی سراسر استان باشیم.

طی این بازدید نیازهای پیمانکاران پروژه های عمرانی به ویژه تلاش در جهت تأمین و تخصیص به موقع اعتبارات موردنیاز بررسی شد و نیز در جهت پیگیری تأمین منابع انسانی و تجهیزات مراکز در حال تکمیل برنامه ریزی لازم به عمل آمد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با هیئت همراه از پروژه های عمرانی در حال ساخت و آماده افتتاح حوزه سلامت شهرستان های بوشهر، دشتستان، گناوه و دیلم بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های حوزه سلامت استان بوشهر سرعت می گیرد

اجرای پروژه های حوزه سلامت استان بوشهر سرعت می گیرد