مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-23اقتصادي

احداث 4 مجتمع و پارک اداری در سیستان و بلوچستان


سرپرست اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تأسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: احداث 4 مجتمع و پارک اداری در استان در حال اجرا است.

- مهدی شهرکی در گفتگو با، افزود: در حال حاضر چهار مجتمع و پارک اداری در شهرستان های هیرمند، مهرستان، زهک و سیب و سوران توسط این اداره کل با متوسط پیشرفت فیزیکی حدود 75 درصد در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه مجتمع های اداری به منظور رفاه حال شهروندان گرامی استان برای دریافت خدمات دولتی احداث می شود، اضافه کرد: پارک های اداری شهرستان های هیرمند و مهرستان دارای زیر بنای 2 هزار و 767 متر مربع است که پیشرفت فیزیکی آنها به 85 درصد رسیده است.

وی ادامه داد: برای ساخت پارک اداری شهرستان سیب و سوران در گستره 2 هزار و 767 متر مربع و با پیشرفت فیزیکی 70 درصد تاکنون افزون بر 54 هزار و 604 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تأسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی ساخت مجتمع و پارک اداری شهرستان زهک خبر داد و افزود: برای تکمیل این پروژه به مساحت یک هزار و 560 متر مربع نیز تاکنون بیش از 70 هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 4 مجتمع و پارک اداری در سیستان و بلوچستان

احداث 4 مجتمع و پارک اداری در سیستان و بلوچستان