مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-23سياسي

آیت الله اعرافی: تحریم سپاه نشان از ترس دولت های غارتگر و گرگ های درنده جهانی است


مدیر حوزه های علمیه در بیانیه ای تاکید کرد: اکنون که دول غارتگر و گرگ های درنده جهانی از ترس مقابله سپاه مقتدر ایران به تنگ آمده چاره ای جز تحریم توسط دول اروپا ندیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه که به مناسبت تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که به امضای آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه رسیده در حمایت و تقدیر از دلاوری های این نهاد مقدس انقلاب اسلامی صادر شده  به این شرح است: الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ فَانْقَلَبُوا بِنِعْمَهٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ لَمْ یَمْسَسْهُمْ سُوءٌ وَاتَّبَعُوا رِضْوَانَ اللَّهِ وَاللَّهُ ذُو فَضْلٍ عَظِیمٍ (آل عمران/173 و 174) اینها کسانی بودند که (بعضی از) مردم، به آنان گفتند: مردم [= لشکر دشمن] برای (حمله به) شما اجتماع کرده اند؛ از آنها بترسید! اما این سخن، بر ایمانشان افزود؛ و گفتند: خدا ما را کافی است؛ و او بهترین حامی ماست.

به همین جهت، آنها (از این میدان،) با نعمت و فضل پروردگارشان، بازگشتند؛ در حالی که هیچ ناراحتی به آنان نرسید؛ و از رضای خدا، پیروی کردند؛ و خداوند دارای فضل و بخشش بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: تحریم سپاه نشان از ترس دولت های غارتگر و گرگ های درنده جهانی است

آیت الله اعرافی: تحریم سپاه نشان از ترس دولت های غارتگر و گرگ های درنده جهانی است