مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-23اقتصادي

وزیر جهاد کشاورزی: کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد


محصولات کشاورزی با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در ماه های منتهی به پایان سال کمبودی در تأمین آنها وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت دانش بنیان سازی بخش کشاورزی گفت: در سال 1401 به واسطه فرمایشات مقام معظم رهبری دانش بنیان سازی بخش کشاورزی با جدیت پیگیری شده و در حال حاضر تعداد شرکت های دانش بنیان و فناوری بخش کشاورزی نسبت به سال گذشته رشد 71 درصدی داشته است.

ساداتی نژاد در ادامه با اشاره به تنظیم بازار محصولات کشاورزی در ماه های منتهی به پایان سال گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته هیچ گونه کمبودی در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

وی افزود: در همین راستا بازار محصولات کشاورزی اعم از محصولات پروتیینی، لبنی، حبوبات، غلات، سبزی و صیفی جات و میوه به صورت روزانه در حال رصد و کنترل است.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان تصریح کرد: کشاورزی ایران دارای ظرفیت های بی نظیر است به همین دلیل نیازمند تحول و جهش اساسی در این بخش هستیم.

اجرای الگوی کشت محصولات کشاورزی، کشاورزی قراردادی، صدور سند برای اراضی کشاورزی، توسعه دیپلماسی غذایی و افزایش سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و دانش بنیان سازی، زمینه های تحول و رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی: کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد

وزیر جهاد کشاورزی: کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد