مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-23سياسي

20 اقدام اولویت دار میراث فرهنگی در هر استان معرفی شود


معاون میراث فرهنگی کشور خطاب به مدیران کل و معاونان میراث فرهنگی استان ها گفت: باید فهرست 20 کار مهم و اولویت دار را که تا پایان سال 1403 قرار است به اتمام برسد اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست تخصصی مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ها و معاونان میراث فرهنگی با حضور علی دارابی و مدیران ستادی معاونت میراث فرهنگی در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

در روز دوم این نشست علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: در هر استان فهرست بلندی از مسائل مرتبط با حوزه میراث فرهنگی وجود دارد.

حریم، ثبت، تملک، کاوش، نجات بخشی، پایگاه های ملی و جهانی، موزه ها، حفاظت، مرمت، برگزاری رخدادها، … مجموعه ای متنوع از کارهای پیش روی مدیران در استان است.

پرسش اصلی این است که آیا از نظر زمانی امکان رسیدگی و انجام همه آنها وجود دارد؟ معاون میراث فرهنگی کشور خطاب به مدیران کل و معاونان میراث فرهنگی استان ها گفت: هر استان باید در حوزه میراث فرهنگی فهرست 20 کار مهم و اولویت دار را که تا پایان سال 1403 قرار است به اتمام برسد، اعلام و بودجه و اعتبارملی- استانی و زمان بندی اجرا آن ها را مشخص کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 اقدام اولویت دار میراث فرهنگی در هر استان معرفی شود

20 اقدام اولویت دار میراث فرهنگی در هر استان معرفی شود