مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 23:512023-01-22بين الملل

بازداشت ها و امنیت روزنامه نگاری


قرار بازداشت سنگین ترین قرار تأمین است.

چه لزومی دارد روزنامه نگاری که در خاک کشورش و تحت قوانین جاری فعالیت می کند با قرار بازداشت روانه ی زندان شود؟ این بازداشتها نه فقط بر زندگی شخصی و حرفه ای او اثر منفی می گذارند بلکه فضایی از بین و هراس در روزنامه .

- قرار بازداشت سنگین ترین قرار تأمین است.

چه لزومی دارد روزنامه نگاری که در خاک کشورش و تحت قوانین جاری فعالیت می کند با قرار بازداشت روانه ی زندان شود؟ این بازداشتها نه فقط بر زندگی شخصی و حرفه ای او اثر منفی می گذارند بلکه فضایی از بین و هراس در روزنامه نگاران می آفریند که بر عملکرد فضای رسانه ای کشور اثرات منفی گذاشته و آن را بیش از آنچه هست تضعیف می کنندو به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ کامبیز نوروزی، حقوقدان و سخنگوی کمیته پیگیری وضعیت روزنامه نگاران در کانال تلگرامی خود نوشت: اگرچه خبرهایی از تبدیل قرار بازداشت چند روزنامه نگار و آزادی آنها می رسد، و این به هرحال خوشحال کننده است، اما همراه با این اخبار خبرهای تازه ای هم می آید از بازداشتهای جدید روزنامه نگاران که شیرینی خبرهای آزادی را تلخ می کنند.

هیچگاه در مورد پرونده های قضایی که اطلاعی از جزییات آنها ندارم اظهار نظر ماهوی نکرده و نمی کنم و مثلاً نمی گویم فلانی گناهکار است یا بی گناه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت ها و امنیت روزنامه نگاری

بازداشت ها و امنیت روزنامه نگاری