مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:052023-01-22سياسي

استفاده از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: جهت تأمین مسکن نیروهای مسلح می توان از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن استفاده کرد.

- علیرضا عباس زاده، امروز یکشنبه 2 بهمن در جلسه بررسی وضعیت مسکن نیروهای مسلح ضمن تبریک ماه های رجب و بهمن، اظهار کرد: با ورود به ماه بهمن برای برگزاری جشن های باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی آماده می شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا بر ضد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و به نقل از سردار سلامی فرمانده کل سپاه گفت: اگر سپاه قدس جریان تروریستی داعش را شکست نمی داد، اروپا از امنیت فعلی برخوردار نبود.

عباس زاده افزود: رفتارهای دشمنان برای ما فرصت است زیرا در آستانه جشن های پیروزی انقلاب و پایان اغتشاشات به واسطه این رفتار مذبوحانه دشمنان موج عظیمی در کشور توسط مردم و همه آزادگان عالم در راستای برجسته نمودن خدمات ارزشمند نیروهای مسلح و بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به راه افتاد.

به گفته وی؛ همه کشورهای دنیا از نیروی ارتش برخوردارند اما کار ویژه ای توسط بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عطا شد که از برکات این نظام الهی است.

معاون استاندار یادآور شد: بر اساس تأکیدات رییس جمهور، مسکن و معیشت مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرند؛ یک ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح

استفاده از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح