مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 20:452023-01-22سياسي

ماموریت مخبر و امیرعبداللهیان برای پیگیری مشکلات سیستان وبلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در جلسه عصر روز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به پیشرفت قابل توجه طرح عظیم شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم، - رییس جمهور در جلسه هیئت دولت، مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و معاون اول را مامور پیگیری مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی این منطقه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در جلسه عصر روز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به پیشرفت قابل توجه طرح عظیم شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم، بر اهتمام مسئولان مربوط برای تسریع در تکمیل شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و با اشاره به مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی در این منطقه، به معاون اول مأموریت داد رفع این مشکل را با فوریت پیگیری کند.

رییسی همچنین وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان را مأمور کرد تا از طریق رایزنی با هیئت حاکم بر این کشور، موضوع حق آبه کشورمان از رود هیرمند و تأمین آب مورد نیاز مردم سیستان و بلوچستان را با جدیت دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت مخبر و امیرعبداللهیان برای پیگیری مشکلات سیستان وبلوچستان

ماموریت مخبر و امیرعبداللهیان برای پیگیری مشکلات سیستان وبلوچستان