مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 17:152023-01-22اقتصادي

کاهش شتاب رشد اقتصادی در جهان عالم گیر است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: صندوق بین المللی پول پیش بینی می کند برای سال 2023 دنیا با کاهش درآمد جهانی مواجه شود که کرونا در این موضوع بی تاثیر نبوده است.

- به گزارش  گروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دومین جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی، شاخص های شفافیت، کارآمدی و نظام مبتنی بر نظام مالی را مورد بررسی قرار داد.

وی به حرکت رو به جلو دانشگاه به سمت نشان دار کردن دارایی های دانشگاه، دسترسی سازمان حسابرسی به استاد مالی بدون هیچ مانع و محدودیتی،انعطاف پذیری در بودجه تفصیلی و شفافیت مالی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اشاره کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی استفاده از تکنولوژی های نوین را راه میانبری برای دسترسی مطلوب تر به انضباط مالی دانست و گفت: اتصال به درگاههای ملی، استفاده از اتوماسیون و بهره مندی از پورت های دولت الکترونیک توسط دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از برنامه های اصلی دانشگاه برای دسترسی به این مهم است.

زالی با تاکید بر اینکه عمده فعالیت های دانشگاه بر مبنای نظام داده پردازی HIM استوار است، عنوان کرد: سامانه اچ آی ام فرصتی برای نگاه بهنگام به فرآیندها ایجاد کرده که در کنار ارزیابی های داخلی در ممیزی عملکردها نیز فقشی اثرگذار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شتاب رشد اقتصادی در جهان عالم گیر است

کاهش شتاب رشد اقتصادی در جهان عالم گیر است