مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 08:102023-01-22پزشكي

حمایت از مادران و کودکان دچار سوءتغذیه در دیّر


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: 155 نفر از مادران باردار و کودکان دارای سوءتغذیه در این شهرستان سبد غذایی دریافت کردند.

- ایسنا/بوشهر رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: 155 نفر از مادران باردار و کودکان دارای سوءتغذیه در این شهرستان سبد غذایی دریافت کردند.

عباس آدمیت یکشنبه 2 بهمن اظهار کرد: تولد کودک سالم و حفظ سلامت مادر در دوران بارداری و شیردهی و همچنین توجه به نحوه تغذیه کودکان زیر پنج سال از الزامات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

وی افزود: طی سال گذشته و شش ماهه ابتدای سال جاری 465 سبد غذایی به ارزش بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال در قالب طرح حمایتی به کودکان و مادران دارای سوءتغذیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان دیّر توزیع شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر افزود: این سبد غذایی به صورت ماهانه و شامل اقلامی از قبیل برنج، تن ماهی، شیر، پنیر، تخم مرغ، ماکارونی و حبوبات است.

آدمیت نسب گفت: این شبکه بهداشت و درمان در راستای ماده 24 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تعداد 92 کودک زیر پنج سال دارای اختلال رشد و 47 مادر باردار دیگر نیز که دارای سوءتغذیه با وضعیت اقتصادی پایین هستند برای دریافت سبد غذایی شناسایی و به کمیته امداد معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مادران و کودکان دچار سوءتغذیه در دیّر

حمایت از مادران و کودکان دچار سوءتغذیه در دیّر