مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 20:302023-01-21اقتصادي

افزایش ظرفیت تولید فرآورده در دستور کار است


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: افزایش ظرفیت تولید فرآورده در دستور کار قرار گرفته است و پروژه هایی نیز به این منظور در شرکت های پالایشی در حال اجرا داریم که باید تسریع شود.

- در شرکت پالایش نفت اصفهان، 12 میلیون نفت کوره تولیدی باید کیفی سازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلیل سالاری در آیین امضای تفاهمنامه قرارداد سه جانبه تأمین، انتقال و توزیع فرآورده های نفتی حوزه شرکت های زنجیره ای توزیع سوخت (برندینگ) که بعدازظهر امروز (شنبه، یکم بهمن ماه) برگزار شد، گفت: گام نخست این طرح در پالایشگاه تبریز به صورت محدود آغاز و مقرر شد در یکی از کلانشهرها نیز اجرایی شود تا بتوانیم به تدریج، ظرفیت انتقال را ایجاد و خود منطقه، فرآورده را عرضه کند.

وی افزود: عرضه فرآورده ازسوی تولیدکننده از جمله اهداف طرح برندینگ بود که جایگاه و عرضه کننده، خود صاحب حمل و نقل هستند و فرآورده را از مخزن انبار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دریافت کرده و در منطقه مصرف کننده تحویل دهد.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش با تأکید بر اینکه این طرح به عنوان پایلوت در پالایشگاه اصفهان اجرایی و آسیب شناسی می شود و دیگر پالایشگاه ها نیز وارد می شوند و حداقل حوزه درون شهری را پوشش خواهند داد، گفت: بحث های برون شهری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تولید فرآورده در دستور کار است

افزایش ظرفیت تولید فرآورده در دستور کار است