مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-21سياسي

خشم دشمنان از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات آنها در منطقه است


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خشم دشمن از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات «خاورمیانه آمریکایی» است، اظهار داشت: خطای محاسباتی می تواند هزینه سنگینی برای اروپا به بار آورد.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خشم دشمن از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات خاورمیانه آمریکایی است، اظهار داشت: خطای محاسباتی می تواند هزینه سنگینی برای اروپا به بار آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار غلامرضا جلالی در گفتگویی با اشاره به اقدام وقیحانه پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام را نمایانگر حقانیت این نهاد مقدس و مردمی در مسیر دفاع از امنیت ایران و منطقه دانست و اظهار داشت: حامیان تروریسم تکفیری داعش، منافین کوردل و گروههای ضد انقلابی که بانی شهادت هزاران نفر از فرزندان غیور مرز و بوم کشورمان هستند، اکنون نهاد مقدسی را تروریست می خوانند.

اقدام اخیر پارلمان اروپا، پرده از دموکراسی خونینی در غرب برداشت وی با بیان اینکه تنها اتهام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دید غرب، صیانت از آب و خاک این سرزمین در برابر توطئه های مکرر واشنگتن، تل آویو و شرکای اروپایی آنها بوده است، تصریح کرد: اقدام اخیر پارلمان اروپا، پرده از دموکراسی خونینی در غرب بر می دارد که در آن تروریسم واقعی تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم دشمنان از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات آنها در منطقه است

خشم دشمنان از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات آنها در منطقه است