مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-21بين الملل

کمیته های مقاومت فلسطین: زوال اسراییل قطعی است


گروه های فلسطینی شهادت یک شهروند فلسطینی ساکن رام الله به ضرب گلوله یک شهرک نشین اشغالگر صهیونیست در غرب این شهر را به شدت محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، گروه های فلسطینی شهادت طارق معالی شهروند فلسطینی ساکن رام الله به ضرب گلوله یک شهرک نشین اشغالگر صهیونیست در غرب این شهر را به شدت محکوم کردند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای در این باره عنوان کرد: ضمن تسلیت شهادت طارق معالی، تاکید می کنیم که ملت فلسطین خیزش علیه رژیم اشغالگر را شدت بخشیده و به مبارزه تا زوال و نابودی اشغالگری ادامه خواهد داد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه ای تاکید کرد: سیاست اعدام میدانی فلسطینیان به دست اشغالگران صهیونیست جز با پاسخ سیاسی و مبارزاتی قاطع متوقف نخواهد شد.

جنبش مجاهدین فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: شهادت معالی را تسلیت گفته و تاکید می کنیم که شهدای قهرمان فلسطین، پیشگامان پیروزی و آزادسازی هستند.

کمیته های مقاومت فلسطین نیز در بیانیه ای تاکید کرد: خون شهدا هدر نخواهد رفت، بلکه دامن صهیونیست ها را خواهد گرفت تا اینکه در نهایت به بیرون راندن و زوال آنان منتهی شود.

جنبش احرار فلسطین در واکنش به این شهادت عنوان کرد : شهادت طارق معالی جنایتی بزدلانه است که بیانگر اوج تروریس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته های مقاومت فلسطین: زوال اسراییل قطعی است

کمیته های مقاومت فلسطین: زوال اسراییل قطعی است