مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 10:052023-01-20اجتماعي

رییس سازمان حفاظت محیط زیست: برنامه جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان تهیه شود


رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به تهیه و تنظیم برنامه جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان، گفت: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مسؤول این کار است و باید این برنامه را تهیه و تنظیم کند تا در سال آینده نیز به مرحله عملیاتی برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست شامگاه پنجشنبه در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان اصفهان اظهار کرد: در مسأله آلودگی هوای اصفهان، نباید مردم را مقصر بدانیم، چون مردم نسبت به محیط زیست خود مطالبه گر و در مباحث محیط زیستی پیشتازتر از ما هستند.

وی افزود: استاندار نباید به جز شرکت های دانش بنیان، اجازه استقرار دیگر شرکت ها و صنایع را در شعاع 50 کیلومتری شهر اصفهان بدهد.

سلاجقه تصریح کرد: اصفهانی که منابع آب زیرزمینی ندارد، با پدیده فرونشست زمین مواجه است و زیرساخت ها در معرض تهدید هستند، چطور به عنوان یک شهر برخوردار معرفی می شود؟ امروزه بایستی شاخص های زیست محیطی در تعیین برخورداری یک شهر ملاک باشد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: همه ما به این مسائل به صورت بخشی نگاه می کنیم و به آنچه که مشترک بین همه ما وجود دارد فکر نمی کنیم، درحالی که تک تک ما، شهر اصفهان را به اینجا کشانده ایم؛ البته به گذشته نگاه نمی کنیم و معتقد هستیم باید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان حفاظت محیط زیست: برنامه جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان تهیه شود

رییس سازمان حفاظت محیط زیست: برنامه جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان تهیه شود