مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 12:402023-01-19سياسي

آیت الله نوری همدانی: دشمنان به دنبال ناامیدی مردم از نظام هستند


مرجع تقلید شیعیان بر تلاش مضاعف مسئولان برای افزایش امیدواری و رفع مشکلات مردم تاکید کرد گفت: مشکلات مردم را درک می کنیم و از وضعیت ناراحت هستیم اما این را هم می دانیم که عده ای به فکر ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله حسین نوری همدانی، این مرجع جهان تشیع پیش از ظهر امروز در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور که در دفتر این شخصیت حوزوی انجام شد، با اشاره به اهمیت حفظ نظام اسلامی و خدمت رسانی به مردم عنوان کرد: بنده همانطور که امام فرمودند حفظ نظام را واجب می دانم منتهی عامل اصلی حفظ نظام مردم هستند.

وی تصریح کرد: امام () همواره عنایت ویژه ای به مردم داشت و از کلمات ایشان است که برای حفظ نظام باید به مردم خدمت کرد و از عواملی که این نظام را بوجود آوردند حراست نمود.

امام راحل فرمودند: تا زمانی که ظلم و تبعیض، فقر و جهل در جامعه ما باشد کار ما تمام نشده است و انقلاب به اهداف خود نرسیده است.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه با انتقاد از شیوه برخی از مسئولین پشت میز نشین افزود: با پشت میز نشستن گره ای از کار مردم باز نمی شود بلکه باید مسئولان امر در دسترس مردم باشند و از نزدیک با مردم در ارتباط باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: دشمنان به دنبال ناامیدی مردم از نظام هستند

آیت الله نوری همدانی: دشمنان به دنبال ناامیدی مردم از نظام هستند