مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 10:502023-01-19سياسي

دستور وزارت نیرو برای تامین منابع مالی پروژه های اولویت دار آب در خراسان شمالی


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی از دستور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، برای تامین منابع مالی لازم به پروژه های اولویت دار آبفای خراسان شمالی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی از دستور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، برای تامین منابع مالی لازم به پروژه های اولویت دار آبفای خراسان شمالی خبر داد.

محمد وحیدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مکاتبه خود با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اظهار کرد: در سنوات اخیر و سال جاری درگیر خشکسالی و کاهش شدید نزولات آسمانی هستیم و این موضوع موجب شده تا حجم مخازن ذخیره آب پشت سدهای استان به شدت کاهش یابد و اکنون به درصد کمی از حجم آب رسیده و به احتمال فراوان و بالاجبار، ممکن است در تامین آب از سدهای استان به مشکل برخورده و قطع شود.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی در سنوات گذشته اقدام به مطالعات اولویت دار مورد نیاز جهت تامین کسری کمی و کیفی آب برای استان و جایگزینی آب از سد کرده است.

وحیدی ادامه داد: اکنون برای رفع پروژه های اولویت دار آبفای استان نیازمند 755 میلیارد تومان اعتبار هستیم که طی مکاتبه با مدیرعامل آبفای کشور، دستور سریع برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزارت نیرو برای تامین منابع مالی پروژه های اولویت دار آب در خراسان شمالی

دستور وزارت نیرو برای تامین منابع مالی پروژه های اولویت دار آب در خراسان شمالی