مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 10:052023-01-18سياسي

مانعی برای فعالیت انجمن های علمی در دانشگاه محقق اردبیلی وجود ندارد


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مانعی برای فعالیت انجمن های علمی در دانشگاه محقق اردبیلی وجود ندارد.

- ایسنا/اردبیل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مانعی برای فعالیت انجمن های علمی در دانشگاه محقق اردبیلی وجود ندارد.

عباس فنی اصل 28 دی در نشست با اساتید مشاور انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه بیش از 100 نفر از اساتید دانشگاه در بخش فرهنگی فعال هستند، گفت: در معاونت فرهنگی و اجتماعی از ظرفیت اساتید در بخش های اساتید مشاور انجمن های علمی، اساتید مشاور فرهنگی دانشکده ها و هیات نظارت بر نشریات و انجمن های علمی بهره مند می شویم.

وی انجمن علمی را برای دانشجویان همانند پژوهش برای اساتید عنوان کرد و افزود: از فعالیت های ارزشمند، فاخر و سودمند انجمن های علمی استقبال می کنیم و هیچگونه مشکل مالی برای این فعالیت ها وجود ندارد.

فنی اصل دانشجویان فعال در حوزه انجمن های علمی را دانشجویان ساعی در حوزه علمی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: بودجه انجمن های علمی دانشگاه بر حسب فعالیت انجمن های علمی هر دانشکده تخصیص می یابد.

جبراییل رزمجو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز انجمن های علمی را پیش قراولان فعالیت های علمی دانشگاه در حوزه دانشجویی عنوان کرد و گفت: انجمن های علمی و اساتید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانعی برای فعالیت انجمن های علمی در دانشگاه محقق اردبیلی وجود ندارد

مانعی برای فعالیت انجمن های علمی در دانشگاه محقق اردبیلی وجود ندارد