مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 22:152023-01-17سياسي

مأموریت بسیج در مسائل فرهنگی اولویت دارد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: طبق بیانات رهبر انقلاب بسیج قبل از آنکه یک نیروی امنیتی باشد یک نیرو و لشکر فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سرهنگ پاسدار روح اله صنعتکار فرمانده سپاه اردستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج امام علی (ع) اردستان، اظهار داشت: شهید نواب صفوی که امروز نیز سالروز شهادت وی بوده، از افراد بزرگی است که رهبر معظم انقلاب وی را الگوی خود دانسته و این شهید بزرگوار به دست رژیم پهلوی به شهادت رسید.

وی افزود: همه ما مدیون شهدا و انسان های بزرگواری همچون شهید نواب صفوی هستیم زیرا اگر حرکت های جهادگونه این شخصیت ها و به ویژه شخصیت های انقلابی نبود شاید انقلاب ما در شیب پیروزی قرار نمی گرفت.

صنعتکار با اشاره به مبارزه شهید نواب صفوی با بسیاری از دشمنان و انگلیس، خاطرنشان کرد: این شهید در نامه ای به رزم آرا گفت که صنعت نفت را ملی اعلام کند و اگر تلاش های این شهید بزرگوار نبود نهضت نفت ملی نمی شد که این موضوع در کتاب های تاریخ دانش آموزان نیامده و فقط از آقای کاشانی و مصدق گفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با اشاره به لزوم همکاری بسیجیان با فرمانده جدید حوزه، تأکید کرد: ظرفیت شهر اردستان ده ها برابر بیشتر از آن چیزی است که اکنون وجود دارد و متأسفم از این موضوع که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت بسیج در مسائل فرهنگی اولویت دارد

مأموریت بسیج در مسائل فرهنگی اولویت دارد