مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:502023-01-17اقتصادي

نرده بان 64 متری آتش نشانی سال آینده تحویل آتش نشانی اراک می شود


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک گفت: قرارداد خرید نرده بان 64 متری آتش نشانی اراک و تا یک سال آتی این نرده بان تحویل آتش نشانی اراک می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از شهرداری اراک، محسن فضلی با بیان اینکه قرارداد خرید نرده بان 64 متری آتش نشانی اراک منعقد شد اظهار کرد: پیگیری خرید این نرده بان به عنوان یک نیاز واجب در شهر اراک از دوره شورای اسلامی پنجم آغاز و در دوره ششم با جدیت بیشتری دنبال شد تا به قرارداد رسید.

وی بیان کرد: قرارداد این نرده بان 64 متری، 2 میلیون و 50 هزار یورو است که مقرر شده با نرخ یورو نیمایی (حدود 600 میلیارد ریال) تامین شود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: با انعقاد قرارداد انجام شده، 25 درصد مبلغ پرداخت شد و تا یک سال آتی این نرده بان تحویل آتش نشانی اراک می شود.

فضلی اظهار داشت: سازمان آتش نشانی شهرداری اراک در ساخت و سازهای جدید سختگیری های جدی در ایمنی سازه ها دارد اما در گذشته بناهایی ایجاد شده که ایمنی در آنها رعایت نشده و بی توجهی به رفع آنها می تواند خطرات زیادی را ایجاد کند.

وی گفت: در شهر اراک وجود 2 نرده بان بلند، یکی برای امدادرسانی و یکی برای اطفای حریق نیاز است که خوشبختانه خرید یک دستگاه 64 متری آن به مرحله انعقاد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرده بان 64 متری آتش نشانی سال آینده تحویل آتش نشانی اراک می شود

نرده بان 64 متری آتش نشانی سال آینده تحویل آتش نشانی اراک می شود