مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:502023-01-16سياسي

ائمه جمعه هدایتگران معنوی دانشگاه آزاد هستند/ جهاد تبیین اولویت جدی است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی، ائمه جمعه را هدایتگران معنوی این دانشگاه عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین اولویت جدی دانشگاه آزاد اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه به امضای محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه رسید.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های علمی و آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و به منظور بهره مندی متقابل از توانایی ها، ظرفیت ها و امکانات طرفین منعقد شد.

طهرانچی در ابتدای نشست امضای این تفاهم نامه، با اشاره به ساختارسازی های حضرت امام خمینی (ره) در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دوره اول انقلاب اسلامی، ساختارسازی بسیار توانمندی توسط امام (ره) بنا نهاده شد و کارکردهای این ساختارها تا به امروز از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنانی که قسم خورده بودند انقلاب یک روز هم نباشد، صیانت کرده است.

مقام معظم رهبری اخیراً اشاره کردند که کارتر رییس جمهور وقت آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دستور صریح داده بود، اما سه عامل رهبری، مردم و ساختارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه هدایتگران معنوی دانشگاه آزاد هستند/ جهاد تبیین اولویت جدی است

ائمه جمعه هدایتگران معنوی دانشگاه آزاد هستند/ جهاد تبیین اولویت جدی است