مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 14:402023-01-16اقتصادي

کاهش روند صدور پروانه نوسازی بافت فرسوده


اکنون زمان صدور پروانه درتهران به طورمتوسط هشت ماه است امادر قرارگاه جهادی که به تازگی درشهرداری ها شکل گرفته قراراست این زمان دربافت فرسوده به دوماه کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت بازآفرینی شهری ایران، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفت و گو با رادیو اقتصاد گفت: در نظر داریم با استفاده از ظرفیت رسانه ملی اطلاع رسانی کاملی در خصوص حقوقی که قانون برای شهروندان در نوسازی واحدهای مسکونی در نظر گرفته است، از قبیل حمایت های پیش بینی شده در قانون در حوزه های مالی و تسهیلاتی، املاکی و ثبتی تا صدور پروانه، نظارت و مجوزهای برقراری انشعابات و نظایر آن انجام دهیم.

او با اشاره به این که سیاست های کلی نظام بر نوسازی و احیای بافت های فرسوده تاکید دارد، عنوان کرد: قانون برنامه ششم، قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت های ناکارآمد شهری و نیز قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن از جمله قوانین حمایتی در این زمینه به شمار می رود و بر اساس این مبانی قانونی کار را پیش می بریم.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با بیان این که بسیاری از ساکنان بافت های فرسوده از توانایی لازم برای نوسازی و مقاوم سازی واحدهای فرسوده برخوردار نیستند، تصریح کرد: بنابراین باید سازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش روند صدور پروانه نوسازی بافت فرسوده

کاهش روند صدور پروانه نوسازی بافت فرسوده