مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:312023-01-14اقتصادي

پایانه مسافری دریایی بوشهر اردیبهشت 1403 بهره برداری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد شکیبی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه 190 میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر اساسی و توسعه پایانه مسافری دریایی این بندر تخصیص یافته اظهار داشت: با انجام تعمیرات اساسی، این پایانه با استانداردهای بین المللی تا اردیبهشت سال 1403 مورد بهره برداری نهایی قرار می گیرد.

وی از خرید تجهیزات اصلی مورد نیاز این پروژه خبر داد و ابراز داشت: تجهیزات اصلی مورد نیاز تعمیرات اساسی پایانه بین المللی مسافربری دریایی بوشهر خریداری شده و این روند نویدبخش اتمام پروژه در زمان پیش بینی شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر هدف اصلی از اجرای پایانه مسافری دریایی بوشهر را توسعه گردشگری و انجام سفرهای بین المللی عنوان کرد و گفت: در چند وقت اخیر نیز کشور قطر تمایل زیادی به این موضوع نشان داده است.

شکیبی نسب از آغاز اجرای عملیات اجرایی پایانه بین المللی مسافربری دریایی بندر بوشهر خبر داد و گفت: این پروژه از شهریور ماه سال جاری همزمان با هفته دولت آغاز شده و بر اساس برنامه باید در مدت 30 ماه به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه در راستای توسعه زیرساخت های بندری در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته اظهار داشت: در این خصوص  فعالیت ها و طرح های مهمی در دست اجرا اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه مسافری دریایی بوشهر اردیبهشت 1403 بهره برداری می شود

پایانه مسافری دریایی بوشهر اردیبهشت 1403 بهره برداری می شود