مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 17:552023-01-12سياسي

رهبر انصارالله: زن مسلمان، امروز نیازمند اقتدا به حضرت زهرا (س) است


رهبر جنبش انصارالله با انتقاد از تلاش لابی صهیونیسم برای از بین بردن جامعه از طریق فاسد کردن زنان، گفت که زنان مسلمان باید امروزه به حضرت زهرا (س) اقتدا کنند؛ -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن بعد از ظهر امروز پنجشنبه به مناسبت زادروز حضرت زهرا (س) سخنرانی و تأکید کرد، این مناسبت، در تثبیت اصولی ایمان که انسان را به درجات کمال انسانی و ایمانی می رساند، بسیار مهم است.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، حضرت زهرا (س) الگوی برجسته در کمال انسانی، ایمانی و اخلاقی بود و به بالاترین مرتبه ایمان دست یافتند؛ لذا آنچه زن مسلمان در حال حاضر به آن نیاز دارد، اقتدا به ایشان است.

وی با بیان اینکه لابی صهیونیستی یهودیت جهانی در تلاش است که زن را هدف قرار دهد تا ساختار جامعه و خانواده را از بین ببرد، ادامه داد: جنگ نرم و شیطانی، زن را هدف قرار می دهد تا آن را فاسد کند و تبدل به ابزاری برای فاسد کردن جامعه نماید.

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد: باید با آگاهی، بصیرت، تربیت مبتنی بر ایمان، تثبیت الگوی حسنه و ارائه مفهوم درست از زندگی انسان، با این جنگ فاسدکننده مقابله کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: زن مسلمان، امروز نیازمند اقتدا به حضرت زهرا (س) است

رهبر انصارالله: زن مسلمان، امروز نیازمند اقتدا به حضرت زهرا (س) است