مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 00:052023-01-11فرهنگي

مفاخر فرهنگی کشور به جوانان شناسانده شوند/ برگزاری کنگره بزرگداشت ابن یمین فرومدی


رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت ابن یمین فرومدی گفت: مفاخر فرهنگی کشور امروز باید با برنامه ریزی دقیق به جوانان شناسانده شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمود شالویی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور چهارشنبه شب در جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: در آستانه یکصدمین سال تأسیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور قرار داریم و در این سال ها، اقدامات مؤثر و ماندگاری انجام شده است.

وی تصریح کرد: لازم است تا نخبگان و فرزانگان برای نسل جوان امروز به شکل ویژه معرفی شوند و جوانان از سبک زندگی آنان الگوبرداری کنند.

رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور اضافه کرد: باید از ابزارهای هنری برای رساندن پیام ها و اندیشه های بزرگ به مردم و نسل جوان استفاده کنیم.

شالویی ادامه داد: در سال های اخیر، همایش های متعدد و بزرگداشت های ارزشمندی برای مفاخر و نخبگان این مرزوبوم برگزار شده و امروزه ارتباط ساده ، بهترین و مؤثرترین راه ارتباطی با جوانان است.

لزوم معرفی ابن یمین فرومدی سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این نشست گفت: از نویسندگان و مؤلفانی که در جهت معرفی ابن یمین فرومدی (از شاعران قرن چهارم هجری)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاخر فرهنگی کشور به جوانان شناسانده شوند/ برگزاری کنگره بزرگداشت ابن یمین فرومدی

مفاخر فرهنگی کشور به جوانان شناسانده شوند/ برگزاری کنگره بزرگداشت ابن یمین فرومدی