مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:152023-01-11بين الملل

اهتزار پرچم فلسطین در قدس/ راه اندازی هشتگ #برافراشتن _ پرچم


جوانان فلسطینی در واکنش به تصمیم اشغالگران مبنی بر ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین در اماکن عمومی قدس اشغالی، پرچم های فلسطین را در مناطق مختلف این شهر برافراشتند.

- جوانان فلسطینی در واکنش به تصمیم اشغالگران مبنی بر ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین در اماکن عمومی قدس اشغالی، پرچم های فلسطین را در خیابان های این شهر برافراشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جوانان فلسطینی در واکنش به تصمیم اشغالگران مبنی بر جلوگیری از برافراشتن پرچم فلسطین در اماکن عمومی، پرچم فلسطین را در کوچه ها، خیابان ها و مناره های مساجد محلات و شهرک های قدس اشغالی برافراشتند.

بر اساس این گزارش، بسیاری از حساب های کاربران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کلیپ های ویدئویی را منتشر کردند که لحظه برافراشته شدن پرچم های فلسطین را در کوچه ها، خیابان ها و گلدسته های مساجد قدس اشغالی به صورت مستند به تصویر می کشد.

در یکی از این ویدئوها مشاهده می شود که جوانان فلسطینی ده ها پرچم را در خیابان ها، کوچه ها، بر تیرهای برق و مناره های مساجد در محله ها و شهرهای بیت المقدس آویزان می کنند.

فعالان فلسطینی همچنین کمپینی توییتری را با هشتگ #برافراشتن_پرچم راه اندازی و برای برافراشتن پرچم های فلسطین در قدس اشغالی و سرزمین های اشغالی 1948 فراخوان صادر کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتزار پرچم فلسطین در قدس/ راه اندازی هشتگ #برافراشتن _ پرچم

اهتزار پرچم فلسطین در قدس/ راه اندازی هشتگ #برافراشتن _ پرچم