مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:552023-01-11اقتصادي

بهره مندی 6500 مددجو از خدمات موردی کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به ارائه 6 هزار و 439 خدمت موردی به مددجویان کمیته امداد استان زنجان و نیازمندان گفت: برای ارائه این خدمات 14 میلیارد و 820 میلیون تومان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 757 کمک هزینه خرید جهیزیه و کمک هزینه ازدواج در استان زنجان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه زوج های جوان در کنار بهره مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج، از دوره های آموزش این نهاد نیز بهره مند می شوند گفت: آشنایی با سبک زندگی دینی و اسلامی، اصول و مهارت های زندگی مشترک، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده از جمله مواردی است که زوج های جوان از خدمات کارشناسان مشاور این نهاد در سطح استان بهره مند شدند.

وی  با بیان اینکه خدمات این نهاد بر اساس نیازسنجی انجام شده به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود، گفت: در کنار ارائه خدمات مستمر به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند، رفع نیازهای فوری و ضروری گروههای مختلف مددجویی تحت حمایت در قالب خدمات موردی از سرفصل های خدمتی این نهاد در حوزه حمایت های اجتماعی از نیازمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 6500 مددجو از خدمات موردی کمیته امداد

بهره مندی 6500 مددجو از خدمات موردی کمیته امداد