مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 16:502023-01-10سياسي

تجمع روحانیون و طلاب در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شرکت کنندگان در این تجمع با شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در هتک حرمت به ساحت مرجعیت دینی را محکوم کردند.

- در پی اهانت نشریه فرانسوی شارلی اِبدو، طلاب و روحانیون در تجمعی که در مسجد شیخ الاسلام قزوین برگزار شد، این اقدام را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شرکت کنندگان در این تجمع با شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو در هتک حرمت به ساحت مرجعیت دینی را محکوم کردند.

  نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در این مراسم گفت: اهانت و توهین به مقدسات مسلمانان در فرهنگ دوران جاهلیت است که امروز هتاکان فرانسوی میراث دار آن هستند و این سبک مقابله با عظمت اسلام از صدر اسلام تا امروز بوده و هست.

  حجت الاسلام عابدینی افزود: متاسفانه فرانسوی ها فرهنگ جهالت قبل از اسلام را هنوز با خود نگه داشته اند و به همین خاطر ادعای متمدن بودن آن ها به طور جدی زیر سؤال رفته است.

  وی با بیان اینکه این هتاکی ها نشانه خبر های خوشی از عظمت جهان اسلام و جمهوری اسلامی است، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب به تازگی در دیدار با مردم قم فرمودند، قوت و قدرت انقلاب اسلامی باعث شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع روحانیون و طلاب در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی

تجمع روحانیون و طلاب در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی