مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 15:212023-01-10سياسي

اقدام شارلی ابدو نشانه استیصال غرب در برابر مرجعیت رهبری است


اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی نشان از اوج انحطاط و استیصال غرب در برابر گفتمان انقلاب اسلامی و مرجعیت سیاسی و دینی رهبر معظم انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت کشور محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور، اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو در تعدی به ارزش ها و اهانت به ساحت مرجعیت شیعه را محکوم کرد و گفت: این اقدام نشان از اوج انحطاط و استیصال غرب در برابر گفتمان انقلاب اسلامی و مرجعیت سیاسی و دینی رهبر معظم انقلاب است.

بر اساس این گزارش، متن یادداشت معاون سیاسی وزیر کشور به شرح زیر است: یُریدُونَ لِیُطْفئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ.

(الصف 8) اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو در تعدی به ارزش ها و مقدسات دینی و اسلامی و اهانت به ساحت مرجعیت شیعه و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در این برهه زمانی، نشان از اوج انحطاط، استیصال و درماندگی غرب و جریان سلطه در برابر گفتمان انقلاب و مرجعیت سیاسی و دینی معظم له دارد که در نوشتار پیش رو زوایای این اقدام حقارت آمیز و عوامل دخیل در آن مورد واکای و تحلیل قرار می گیرد.

اول؛ این نخستین بار نیست که نشریه مزبور به ارزش ها و مقدسات دینی توهین می کند؛ پیشتر نیز مکرر با اهانت به نبی مکرم اسلام صلی الله ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام شارلی ابدو نشانه استیصال غرب در برابر مرجعیت رهبری است

اقدام شارلی ابدو نشانه استیصال غرب در برابر مرجعیت رهبری است